استاد خسروی در گفتگو با مهر:
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
مجموعه بزرگ آبی در تربت حیدریه احداث می شود
مشهد - خبرگزاری مهر: نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی یک مجموعه بزرگ آبی در تریت حیدریه احداث می شود.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با مهر اظهار کرد: با سرمایه گذاری بخش خصوصی و به همت یکی از کارخانه داران شهرستان تربت حیدریه و البته با همکاری مسئولان شهرستان یک مجموعه بزرگ آبی در تربت حیدریه احداث می شود.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: زمین در نظر گرفته شده برای ساخت این مجموعه در سه نقطه از شهر تربت حیدریه قابل احداث است که با نظر سرمایه گذار می توان در مجموعه تفریحی پیش کوه تربت حیدریه، شهرک ولی عصر یا در انتهای شهر جنب میدان میوه و تره بار شهر اقدام به ساخت این مجموعه آبی کرد.

خسروی با اشاره به کمبود استخر سرپوشیده در این شهرستان بیان کرد: تربت حیدریه با 400 هزار نفر جمعیت دارای فقط یک استخر سر پوشیده و آب گرم است و با توجه به وجود هزاران علاقه مند به ورزش نشاط آور شنا لزوم احداث استخر و مجموعه های  آبی در این شهرستان جزو اولویت های ورزش شهرستان به نظر می رسد.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی در ساخت استادیوم در حال احداث تربت حیدریه که در شهرک ولی عصر این شهر قرار دارد گفت: با توجه به وضعیت بودجه موجود بعید می دانم این مجموعه ورزشی تا پایان دولت دهم تکمیل شود هرچند با قول های مساعدی که مسئولان داده اند و با پیگیری های مسئولان شهرستان تلاش خودمان به منظور جذب بودجه را ادامه خواهیم داد.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و کاستی های که ورزش شهرستان تربت حیدریه را آزار می دهد اظهار کرد: ورزش تربت حیدریه در رشته های مختلف در سطح استان و کشور جایگاه خاصی دارد و اخیرا هم کشتی شهرستان توانسته است در مسابقات کشتی نوجوانان مقام اول کشوری را بدست آورد.

خسروی بیان کرد: ورزش های باستانی و زور خانه ای نیز در این شهرستان قهرمانان و پهلوانان خوبی را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است و در مجموع هیئت های ورزشی شهرستان که بیشتر با کمک های مردمی و بخش خصوصی اداره می شوند فعالیت های زیادی انجام می شود اما متاسفانه با همه این ظرفیت ها و کارهای خوبی که انجام می گیرد هنوز در ورزش شهرستان کاستی های زیادی وجود دارد.

وی افزود: به عنوان مثال در تربت حیدریه از لحاظ گود زورخانه به شدت در تتگنا قرار داریم و زمان استفاده از تنها گود زورخانه این شهر تا پاسی از شب بین علاقه مندان و قهرمانان این رشته تقسیم می شود که البته باز هم عده ای همیشه در استفاده از فضای این گود زورخانه با کمبود وقت وزمان مواجه می شوند.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته به همت بسیج شهرستان یک سالن به منظور استفاده علاقه مندان ورزش های باستانی و زورخانه ای در حال تجهیز و تکمیل است.

خسروی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات ورزش شهر تربت حیدریه استادیوم پیر و فرسوده تختی این شهر است که با قدمتی 50 ساله احتیاج مبرم و فوری به بازسازی و استاندارد سازی در قسمت های مختلف از جمله سکوهای قدیمی و غیر استاندارد خود دارد.

وی ورزش را یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده از خیلی از مصائب و مشکلاتی دانست که جوانان شهرستان را می تواند با سرگرم کردن در ورزشگاه ها و رشته های مختلف و جذاب ورزشی از بسیاری از خطراتی که در کمینشان است نجات دهد.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هزینه کردن در امر ورزش از بسیاری از هزینه های دیگر پیشگیری خواهد کرد.

خسروی بیان کرد: مدتی قبل با حضور سه تن از مدیران ورزشی شهرستان با عباسی وزیر ورزش جلسه ای در تهران برگزار کردیم و در آن جلسه ضمن انتقال توانمندیهای ورزش شهرستان مشکلات و کاستی ها را بیان کردیم و آقای وزیر نیز قول مساعدت و همکاری دادند که امیدواریم این مساعدت ها درعمل نیز خودش را نشان دهد.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان در این جلسه قول پرداخت 200 میلیون ریال به هیئت کوهنوردی شهرستان را دادند و همچنین قرار شد مسائل و مشکلات ورزش بانوان شهرستان نیز مرتفع شود.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین قرار شد چندین تاتامی نیز به ورزشکاران شهرستان داده شود و به منظور حل مشکلات ورزش باستانی شهرستان نیز اقداماتی صورت پذیرد که البته امیدوارم همه این قول ها هر چه زودتر جنبه عملی به خودش بگیرد.





تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 110145
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت